Voor zowel kandidaten als voor opdrachtgevers is het een belangrijk moment: een nieuwe baan, een nieuwe collega en de impact die het heeft op de werk- en leefomgeving. Dat vraagt om een zorgvuldige aanpak: het opvolgen van contacten, beantwoorden van mails, persoonlijke aandacht en het verstrekken van inhoudelijk juiste informatie. Uiteraard is het nooit 100% waterdicht, maar het streven is dat iedereen met een goed gevoel kan terugkijken op de procedure.
Zo werkt het ook richting opdrachtgevers: Afspraken nakomen, contactpersonen op de hoogte houden, de verwachtingen managen en alle invloed aanwenden om een onderscheidend resultaat neer te zetten.
De begeleiding van een procedure vraag om een duidelijke regie in het proces. Op de juiste momenten vaart maken, op andere momenten geduld hebben en voeling houden met de betrokkenen. Zorgvuldigheid vraagt om een sensitieve aanpak zonder het doel uit het oog te verliezen.
Zo werkt het ook richting opdrachtgevers. Ja, ik ben een commercieel dienstverlener, maar altijd met de menselijke maat en een goed gevoel voor redelijkheid. Afspraken nakomen, contactpersonen op de hoogte houden, de verwachtingen managen en al mijn invloed aanwenden om een onderscheidend resultaat neer te zetten.